Lägg till varor för 650 SEK för att få gratis frakt
Din varukorg är tom!
Lägg till varor för 650 SEK för att få gratis frakt
Din varukorg är tom!
Mitt konto
Du behöver inget konto för att handla, men om du vill så kan du Skapa ett konto eller Logga in
Fri frakt från 650kr
1-2 vardagar leverans
Äkta varor & Nöjd kund garanti
Fyll i ordernummer och postnummer nedan. Klicka på Ändra-knappen, så kommer du till en sida där du kan göra dessa ändringar själv.
Genom någon av dessa alternativ
Du får ett epostmeddelande och ibland även ett sms när vi skickar din order. Har du inte fått något av dessa så har vi med största sannolikhet inte skickat din order.
På vardagar jobbar vi hårt för att skicka din order inom 24 timmar från att du har lagt den, förutsatt att alla produkter i din order finns i lager.
Om du har förbeställt produkter som ej finns i lager, så skickar vi vanligtvis endast ordern när allt väl kommit in i lager.
Ja det kan du göra så länge som vi inte har packat eller skickat din order. Du kan även ångra varorna som ej ännu är skickade på en delvis skickad order.
Fyll i ordernummer och postnummer ovan, så kommer du till en sida där du kan avbryta din order. En länk dit finns även i din ordersammanfattning .
SVAR: Det är bäst om du i första hand tar kontakt med vår betalpartner Svea om fakturafrågor. Du kan nå Svea på 08 514 931 13 eller [email protected]. Du kan även logga in hos Svea med ditt personnummer och Bank ID, för att se dina fakturor och betalningar: http://mypages.svea.com/
SVAR: Läs på vår sida om returer. Får du inte helt svar på din fråga där får du gärna kontakta oss.
SVAR: Du kommer enklast själv åt din faktura om du loggar in hos Svea med ditt personnummer och Bank ID: http://mypages.svea.com/. Alternativt kan du kontakta Svea så skickar de fakturan till dig. Tel: 08 514 931 13
Fakturan skickas vanligtvis till din emailadress i samma stund som vi skickar din order.
Om du inte har fått fakturan till din epost kommer du enkelt åt fakturan via Sveas "Mina Sidor" på http://mypages.svea.com/. Alternativt kan du kontakta Svea så skickar de fakturan till dig. Tel: 08 514 931 13
Har vi skickat ordern utan att du fått fakturan till din email så kan det bero på flera saker. De vanligaste orsakerna är följande:
Vi säljer endast äkta produkter som är utlåtna för den Europeiska marknaden.
SVAR: Det är inte riktigt sant att NeoStrata endast får säljas av hudläkare. Det är den Svenska distributören av NeoStrata som har valt att endast sälja produkterna genom hudläkare, men det finns ca 40 olika officiella distributörer av NeoStrata i Europa.
Produkterna är klassade som kosmetika och inte läkemedel, så det finns ingen begränsning som hindrar oss från att sälja NeoStrata över internet. I stora delar av Europa säljs nämligen NeoStrata fritt på internet.
Tack vare den fria handeln mellan länderna i EU kan vi köpa in NeoStrata från andra distributörer än den Svenska och sälja vidare över internet. Det vi gör är alltså helt tillåtet och produkterna är självklart äkta.
SVAR: Har vi tur så har din produkt bara ett lätt fel med pumpen som du kan fixa själv. Följ dessa instruktioner och se om den kommer igång.
Parfymer:
Hudkrämer:
De flesta hudkrämer sugs inte upp genom en slang likt parfymer, utan genom ett "vakuumtryck". Du förvärrar ofta situationen om du skruvar upp flaskan för att se om det finns någon slang där.
1. Tryck väldigt många gånger på pumpen. Det är inte ovanligt att det kan krävas 50-100 tryck. Efter väldigt många tryck börjar den fungera igen.
Om instruktionerna ovan inte skulle fungera, kontakta oss om du vill reklamera produkten.
SVAR: Vi får då och då reklamationer på parfymer om att de håller för kort tid. När vi väl tar emot returen så visar det oftast sig att parfymen håller precis så länge som den ska, vi känner doften flera timmar längre än vad kunden sagt.
Om du inte känner parfymen så länge som du tycker att du borde kan det bero på någon av följande orsaker.
SVAR: Det finns flera hemsidor där du kan kolla detta genom att knappa in produktens batch kod. T.ex. på http://www.checkfresh.com/.
Förväxla ej batch koden med streckkoden (EAN-koden) eller andra koder. Batch koden är oftast en 4-6 tecken lång kod bestående av siffror och/eller bokstäver. Du finner för det mesta koden på undersidan av förpackningen (ibland på någon annan sidan), och det är oftast den kod som är svårast att se.
Du kan även känna igen batch koden om du tänker på att den inte är en del av förpackningens "design" från förpackningens tillverkning. Utan den stämplas eller trycks på efter att parfymflaskan lagts in förpackningen.
Vid frågor om läkemedel
Telefon 018-17 46 00 (växeln är öppen alla vardagar 08.00-16.30)
0771-46 70 10 (öppet vardagar) 08.00-20.00
För fakturafrågor ring Svea på: 08 514 931 13
Prata först med oss via chatt, om vi inte kan hjälpa dig den vägen så kommer du få vår e-postadress.
Vi gör vårt bästa för att svara på e-post inom 24 timmar under arbetsdagar. (Under jul och större högtider kommer våra svarstider alltså att vara något längre jämfört med vanliga helger).